Regina Brett "Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić swoją prawdę" - tytuł, który wzruszył mnie od pierwszej strony

Regina Brett "Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić swoją prawdę" 




Dane szczegółowe:
Autor: Regina Brett
Tytuł: Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić prawdę
Tytuł oryginału: Use Your Words. 50 Lessons for Speaking Your Truth
Wydawnictwo: Insignis 
Kategoria: poradnik
Ilość stron: 374
Premiera: 17.10.2018 
Ocena: 8/10


Opis książki:
Odkryj swoją prawdę, wytrwale za nią podążaj i nie wahaj się nią dzielić – oto przesłanie nowej książki Reginy Brett. Mów własnym głosem to 50 porywających lekcji o tym, jaką siłę mają słowa – nie milczenie; o tym, że nawet jeśli trudno zmierzyć się z prawdą, to tylko w ten sposób staniemy się wolni. Jak ćwiczyć się w odwadze? Jak stawiać czoła codzienności wbrew naszym obawom i lękom? I wreszcie – jak przekazywać swoją historię, by była inspiracją i nadzieją? 
Przeczytaj. 

*
Ciesz się życiem, szczęściem, obfitością, zdrowiem i wolnością tak mocno, jak tylko potrafisz. To od ciebie zależy, jak bardzo otworzysz się na radość. Źródło wszelkiego dobra jest niewyczerpane, ale żeby z niego nabrać, musisz uwolnić się od swojej starej historii. I zacząć opowiadać nową. 
REGINA BRETT


źródło opisu: materiały Wydawnictwa




Moja opinia:

Regina Brett "Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić swoją prawdę" to moje pierwsze spotkanie z autorką. Słyszałam wiele dobrego o jej poprzednich książkach, ale jakoś nie miałam okazji się z nimi zapoznać, zawsze znajdowało się coś "pilniejszego". Teraz sądzę, że to był mój duży błąd. Jako czytelnik rzadko wzruszam się podczas czytania książek, a otwierając "Mów własnym głosem" wzruszyłam się już po samej dedykacji skierowanej do Polaków i emocjonalnym wstępie, który się do Polski bezpośrednio odnosi. Od pierwszych stron wiedziałam, że nie jest to autorka, która bawi się w amatorskiego trenera, który zarabia na swoich szemranych poradach. Regina Brett to w moim odczuciu niezwykle mądra i doświadczona przez los kobieta, która jako swój życiowy cel obrała pomaganie ludziom, aby nauczyli się odkrywać siebie.

Regina Brett swoją twórczością daje czytelnikom odwagę, by byli po prostu sobą.

Na co dzień jestem dość wrażliwą osobą, często wolę coś przemilczeć, wierząc, że odezwanie się przy kimś o silniejszej osobowości doprowadzi do tego, że zostanę źle odebrana, oceniona lub po prostu się wygłupię. Dotychczas nie do końca wierzyłam w działanie tych wszystkich poradników, o tym jak to powinno się zachowywać, co mówić itp., bo nie sądziłam, że faktycznie mogą one w czymś pomóc.

"Mów własnym głosem" to książka, która uczy jak się nie bać wyrażać swojego zdania. Każdy ma prawo do opinii i każda opinia jest tak samo wartościowa, nie można się bać mieć własnego zdania. Nie każda lekcja do mnie trafiała, ale wiadomo, każdy jest inny i każdy szuka czegoś innego. To co mnie nie przekonało, może pomóc wielu innym osobom, a ja też znalazłam wiele lekcji, które jednak w pełni do mnie trafiały i które postaram się przyswoić i wprowadzić Wszystko w myśl maksymy "dla każdego coś dobrego". 

Lekcje podzielone są na główne obszary: ujmij się za sobą, odnajdź swój głos, słowa leczą, ujmij się za innymi, pisz tu i teraz oraz opowiedz swoją historię. Nie będę wam tu opowiadała co mówi każda lekcja, bo jeśli czujecie się zainteresowani tym co tam można przeczytać to polecam wam po prostu sięgnąć po tę pozycję. Być może lektura poszerzy wasze horyzonty, otworzy oczy na pewne problemy, które ignorowaliście lub po prostu pomoże wam zrozumieć co jest warte zmiany, aby żyło wam się lepiej. 

Jeśli chcecie poczytać coś inspirującego, coś co być może pomoże wam zmienić swoją codzienność, wyeliminować wasze problemy to szczerze wam polecam tę pozycję. Jest tu pięćdziesiąt lekcji, być może są w nich takie, które do Ciebie trafią i pomogą zmienić Ci coś w życiu. 





Regina Brett "Mów własnym głosem. 50 lekcji jak głosić swoją prawdę"

Komentarze